Fragt og levering

Vi garanterer levering indenfor 24-48 timer på hverdage, men bestræber os på at afsende alle ordrer samme dag, hvis ordren er lagt i shoppen inden 12:00. I forbindelse med udsalg og ferieperioder, skal der påregnes længere leveringstid. Skulle en vare, mod forventning, ikke være på lager, vil du modtage besked på mail. Vi leverer alle forsendelser i Danmark med GLS. Der er fri ombytning på alle varer til nærmeste GLS pakkeshop. 

Leveringstid ved udsalg og i ferier:

Normalt skal du påregne 24-48 timers levering (gælder på hverdage) I ferietid (juli) samt i udsalgsperioder kan der forekomme lidt længere leveringstid. Vi stræber dog i disse perioder efter, at levere inden for Max 4 hverdage.

Varer retur:

Når du refunderer en vare til Dresslab behandler vi din retur hurtigst muligt. Du kan forvente penge retur indenfor 7 hverdage (det afhænger af hvilken bank, du har). I ferieperioder og udsalgsperioder kan der gå lidt længere tid med din refundering.

Vær særligt opmærksom på, at der ved særlige kampagnetilbud med betingelser for rabatter på f.eks. specifikke ordresummer eller unikke produktkombinationer, skal ske en returnering af den originale ordre for en fuld en refundering. Hvis dette ikke er tilfældet vil kampagneproduktets/kampagneprodukternes oprindelige værdi fratrækkes den endelige refundering.

Returnering:

Du har altid 14 dages returret fra den dag pakken var disponibel i din pakkeshop. Ønsker du at returnere en vare, skal du indenfor 14 dage efter dette tidspunkt returnere varen i ubrugt og intakt stand.

Det er nemt at returnere til DressLab. Sammen med ordren får du retur-instruktion, som du blot skal følge.

Returlabel kan bestilles her og koster kun 39,00: Returseddel

Du skal returnere varen, som da du modtog den; i samme originale emballage og med alle mærker på varen. Det sikrer dig som kunde, at du altid modtager en vare, som er ubrugt.

Du kan ikke returnere brugte varer, eller varer der ikke er i samme stand, som ved leveringen.

Hvis vi modtager en vare retur, hvor mærker er taget af og/eller varen har været i brug kan vi ikke sælge den igen og varen har således ingen værdi. Det betyder, at du ikke får beløbet for varen retur.

Når du gør brug af fortrydelsesretten, skal du selv bestille for fragten for at sende varen retur til Dresslab. Fragten er betalt. Alle varer der returneres til Dresslab skal være forsvarligt indpakket.

Hvis du fortryder dit køb og returnerer varen som da du modtog den, får du selvfølgelig beløbet for varen tilbage.

Tilbagebetaling sker til det til det samme kort, som blev anvendt ved købet af varen.

Gratis retur til show-room:

Du kan gratis returnere dine produkter i vores showroom i Silkeborg hver torsdag, fredag og lørdag, hvor der er åbent torsdag 13-17, fredag 10-18 og lørdag 10-14. Adressen er: Frederiksberggade 1, 8600 Silkeborg.

Returadresse:

Dresslab

Ewaldsvej 44

DK 8600 Silkeborg

Gratis ombytning

Ønsker du at bytte en vare til en anden størrelse, style eller farve skal du returnere varen og lave en ny ordre via webshoppen. Vi anbefaler, at du med det samme indgiver en ny ordre, for at sikre at den ønskede størrelse i mellemtiden ikke er blevet solgt.

Ved ombytning kan du bestille en returlabel her:  Returseddel

Når vi modtager returvaren, overføres beløbet for fragten og varen til det kort du anvendte ved købet.

Denne fremgangsmåde sikrer, at den ønskede størrelse ikke i mellemtiden er udsolgt.

Reklamation

Hvis din vare lider af en mangel, eller vi har leveret en forkert vare, bedes du kontakte vores kundeservice. Du har som forbruger pligt til at med det samme du modtager varen, at checke om den er fejlbehæftet. Er den det, skal du reklamere med det samme hvis der er synlige fejl eller mangler.

Det er selvfølgelig en betingelse, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af varen eller forkert håndtering, vask mv. Du skal kontakte kundeservice, inden du sender en vare retur som en reklamation. Du har en reklamationsret på 24 måneder.

Du skal bestille returlabel her. Den koster 35,00 og returneres til dit kreditkort såsnart vi har modtaget og godkendt returneringen Returseddel

Kundeservice kan kontaktes på tlf. +45 40 11 66 60 eller info@dresslab.eu

Ved reklamation skal du altid oplyse dit ordrenr. samt fremsende billeder som dokumentation pr. mail. Varer der returneres på efterkrav eller sendes uden porto, nægtes modtaget af Dresslab. Vær opmærksom på, at reklamationer uden forudgående kontakt vil blive afvist. I tilfælde af en mangelfuld vare eller forkert vare, kan du vælge mellem følgende muligheder:

Returnere varen og få refunderet købsprisen og alle leveringsomkostninger, når vores kundeservice har behandlet returvareren,

Returnere varen og modtage en tilsvarende vare, når vores kundeservice har behandlet returvaren, forudsat vi kan levere en tilsvarende vare

Beholde varen og anmode om en forholdsmæssig reduktion af købsprisen – kontakt kundeservice herom.

Udsalg

Der tages forbehold for udsolgte varer og størrelser i forbindelse med udsalg.

Under udsalg kan nogle varer og størrelser være udsolgte. Derfor kan du opleve, at din samlede ordre ikke kan leveres.

Bestiller du ad flere omgange, kan vi ikke love, at vi kan sende dine ordrer samlet – men vi gør et forsøg. Send os gerne en mail, hvis du på samme dag har lagt flere ordrer, det letter arbejdet med at parre ordrerne betydeligt.